Omnichannel

Monikanavaista kaupankäyntiä

 

Monikanavaista kaupankäyntiä keskitetyllä ratkaisulla. Winpos Omnichannel on keskitetty hallintaratkaisu, jonka avulla voidaan saumattomasti hallita myyntiä niin verkossa kuin myymälässä. Asiakaskokemus paranee, kun asiakkaille pystytään luomaan yhtenäinen käyttökokemus eri kanavien kautta, ja myynti kasvaa kun pystytään tekemään kauppaa samanaikaisesti sekä myymälässä että verkossa.  

 

Miksi Winpos Omnichannel?

 

Tehostaa liiketoimintaasi:

 

  • Keskitetty ratkaisu helpottaa ja tehostaa liiketoimintaasi
  • Pystyt tarjoamaan palveluja ja tuotteita siellä missä asiakas on
  • Yhtenäiset raportit ja myyntitiedot keskitetysti
  • Yhdenmukainen brändikokemus eri myyntikanavilla

 

                   
Parantaa asiakaskokemusta:

 

  • Asiakkaalla on vapaus valita milloin ja missä hän tekee ostoksensa
  • Useampia kanavia löytää tuotteesi ja mahdollisuus löytää myös jotain uutta
  • Nopeasti lisätietoja tuotteistasi tai palveluistasi    
     

 

Verkkokauppa kivijalkamyymälän rinnalle

Lue asiakkaamme kokemuksia monikanavaisesta kassa- ja verkkokaupparatkaisusta. Salkarissa hoidetaan verkkokauppaa samalla kun palvellaan asiakkaita myymälässä.

Salkarin logo

 

Verkkokauppakumppanimme

Selkeä ja keskitetty kokonaishallinta verkkokaupan ja kassajärjestelmän välillä vapauttaa aikaa ja energiaa muihin tärkeisiin päivittäisiin rutiineihin. Tutustu kumppaneihimme.

Verkokauppa

 

Ota yhteyttä ja varaa esittely