Tuki

Kokonaisvaltaista ja asiakaslähtöistä palvelua


Winpos asiakastuessa työskentelee 7 tietojenkäsittelyn ja asiakaspalvelun ammattilaista, joita avustaa tarvittaessa 11 järjestelmäasiantuntijaa tai ohjelmoijaa. Asiakas voi tehdä Winpos asiakastukeen tukipyynnön puhelimitse, sähköpostitse tai Winpos Online Help-palvelun kautta, joka on asiakkaidemme käytössä 24/7.

Asiakkaiden tukipyynnöt käsitellään välittömästi keskitetyssä asiakastukijärjestelmässä. Kun tukipyyntö on vastaanotettu ja käsitelty, asiakastukihenkilömme ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja muodostaa tarvittaessa etäyhteyden asiakkaan koneelle. Asiakkaalle ilmoitetaan aina puhelimitse tai sähköpostitse kun tukipyyntö on ratkaistu.

Ota yhteyttä ja varaa esittely