Case Kalpa Hockey Oy

22.01.2021
Kalpa kassajarjestelma

KalPan toimitusjohtaja Toni Saksman on tyytyväinen yhteistyöhön Winposin kanssa.

 

KalPan kotihalli on kolmessa vuodessa kasvanut nykyaikaiseksi areenakokonaisuudeksi

KalPa pelaa tänä vuonna jo 66. kautensa samalla tutulla paikalla, Niiralan montussa, nykyisessä Olvi Areenassa. Vaikka paikka on pysynyt samana, kotiareena on viimeisen kolmen vuoden aikana kokenut mittavia uudistuksia. Kuopion kaupungin Kuntolaakso-hankkeen myötä areenan katsojakapasiteetti kasvoi 5300 katsojaan. Samalla areenan yhteyteen rakennettiin uusi uimahalli ja 350-autopaikkainen pysäköintitalo. Hanke valmistui syksyllä 2020.

Ennen uudistusta KalPan myynti keskittyi pääsääntöisesti tapahtumapäiviin, joita kertyy vuoden aikana noin 30. Uudistuksen myötä toiminta laajeni. Areenassa alkoi mm. täysipäiväinen ravintolatoiminta lounasravintola Pelimiehessä. Uuden uimahallin yhteyteen avattiin lounaskahvila Laituri ja myös VIP-katsomoravintola Hall of Fame avasi ovensa.

 

Kalpa OlviAreena

Pelipäivinä kassoilta vaaditaan ehdotonta toimintavarmuutta ja nopeutta. Suurin osa myynnistä tapahtuu otteluiden erätauoilla

 

Kalpa Winpos OlviAreena

Uudenlainen toiminta toi tarpeen nykyaikaiselle kassaratkaisulle

 

Jo kun hanke alkoi, oli selvää, ettei KalPa enää pärjäisi vanhalla nappulakassallaan, vaan oli aika siirtyä nykyaikaiseen toimintamalliin. KalPan ja Winposin yhteistyö alkoi 2018. KalPan toimitusjohtaja Toni Saksman on tyytyväinen kassaratkaisuun.

- Uuden verkkopohjaisen järjestelmän myötä moni asia helpottui. Kuittiviidakossa kahlaaminen yömyöhään jäi historiaan, kun siirryttiin automaattiseen ja ajastettuun raportointiin. Nyt päiväraportit kilahtavat joka ilta sähköpostiin sähköisessä ja selkeässä muodossa, kertoo Saksman.

- Winpos Areenaratkaisu, joka meillä on tänä päivänä käytössä, on helppokäyttöinen ja palvelee kaikkia nykyisiä toimintatapojamme. Areenassa on yhteensä 30 kassapistettä. Meillä on lipunmyyntipisteitä, lounasaravintola, vip-tilamyyntiä, tapahtumamyyntiä, kahvilamyyntiä ja kaksi fanishoppia. Winposin ansiosta pyöritämme koko palettia keskitetysti.

- Koko projekti on ollut pitkä ja monivaiheinen. Kolmen vuoden aikana olemme tehneet paljon työtä, ja sekä toiminnoissamme että kassajärjestelmässä on tapahtunut isoja muutoksia. Olemme aina saaneet Winposilta hyvää palvelua, ja yhteistyö heidän kanssaan on toiminut loistavasti, kiittelee Saksman.

– Kokemuksemme perusteella voimme lämpimästi suositella Winpos-kassaratkaisua myös muille areenoille ja stadioneille.

 

Lisätietoja:
 

Winpos Areenaratkaisut

KalPa Hockey Oy

Ota yhteyttä


Kalpa Hockey kassajarjestelma
Siirry "Uutiset"-sivulle

Ota yhteyttä ja varaa esittely