Wasaline ja Winpos risteilevät jo neljättä vuotta Merenkurkussa

09.11.2017

Wasaline on liikennöinyt vuodesta 2013 alkaen Vaasan ja Uumajan väliä. Matka Merenkurkun yli taittuu noin neljässä tunnissa hyvän ruoan ja ohjelman merkeissä. Wasalinen matkustajamäärä on lisääntynyt vuosi vuodelta. 2017 on ollut kaikkien aikojen ennätysvuosi niin laivan matkustajamäärässä kuin rahtiliikenteessä.

M/s Wasa Express risteilyaluksella on yhdeksän Winpos kassapistettä; À la carte-ravintolassa, buffetravintolassa, kahvilassa, baarissa, kaupassa ja infopisteessä. Lisäksi kiireisimpinä aikoina käytössä on mobiilikassa.

Laivan intendentti Markus Backlund kertoo kassajärjestelmän valintaan vaikuttaneen aikoinaan paikallisuus ja hänen aikaisempi kokemuksensa järjestelmästä. - Olen aikaisemmassa työssäni käyttänyt Winpos kassajärjestelmää ja tiesin sen sopivan hyvin liiketoimintatarpeisiimme. Myös paikallisuus ja Winposin asiantuntijuus painoi paljon puntarissa.

Markus Backlund kehuu järjestelmän toimintavarmuutta ja loogisuutta.  - Olemme olleet tyytyväisiä järjestelmään. Winpos järjestelmän taustaohjelma on selkeä, ja näin ollen liiketoimintamme seurantaan ja hallintaan ei vaadita useita ihmisiä, vaan yksi henkilö pystyy hoitamaan ja hallinnoimaan helposti monta asiaa. Kassaohjelma on myös äärimmäisen helppokäyttöinen ja maksutapahtumat onnistuvat nopeasti.

 -  Wasaline kehittää liiketoimintaansa jatkuvasti ja Winpos tukee kehitystä kehittämällä järjestelmäänsä huomioiden muuttuvat tarpeemme. Lähiaikoina tulemme ottamaan käyttöön uusia toimintoja, kuten valuutanvaihtotoiminnon ja risteilytilit, joiden avulla voidaan maksaa etukupongeilla esimerkiksi ravintoloiden puolella. Winpos on huomioinut tarpeemme loistavasti, tästä kehitysosastolle erityiskiitokset. Uudet toiminnot saadaan käyttöön lähiaikoina. Lisäksi kiitokset asiakastuelle; Olemme saaneet tosi hyvää palvelua, kaikki ongelmat ovat korjaantuneet nopeasti etäyhteydellä ja tarvittaessa apu on tullut myös suoraan paikan päälle, toteaa Markus Backlund.

Wasalinelle toimitettu kassajärjestelmäratkaisu on suunniteltu matkailualojen tarpeisiin. Kehitystyötä tehdään jatkuvasti ja eri matkailualojen toimialat ja niiden erityistarpeet ovat vahvasti mukana vaikuttamassa siihen, mitä uusia toimintoja kassajärjestelmäratkaisuun kehitetään. - Wasaline on erittäin mielenkiintoinen asiakas Winposille ja saamme yhteistyön myötä äärimmäisen hyvää kokemusta risteilyalasta, kiittävät Winposin myyntineuvottelija Kim Rönnholm ja teknologiajohtaja Kim Vestergård.

 


Wasaline
Siirry "Uutiset"-sivulle

Ota yhteyttä ja varaa esittely